“I can see your inner beauty miss Joyce” - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Joyce Hart - WaarBenJij.nu “I can see your inner beauty miss Joyce” - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Joyce Hart - WaarBenJij.nu

“I can see your inner beauty miss Joyce”

Blijf op de hoogte en volg Joyce

08 Januari 2018 | Indonesië, Sanur


We fietsen helemaal door naar boven tot we uiteindelijk bij een weg uit komen. We kunnen Links of rechts, ons gevoel zegt rechts dus we gaan rechts het is heuvel achting dus de weg gaat eerst een stuk redelijk stel naar beneden. Ohw wat heerlijk die verkoelende wint lans je heen! Naar beneden betekent daarna weer om hoog dat is iets minder want dan is het weer zwaar trappen, maar het gaat. We komen na een aantal keer op en neer tegen een helling op die niet te fietsen is, we stappen af maar zelfs lopend voel ik mijn kuiten branden. We komen zo in ieder geval wel aan onze lichaamsbeweging vandaag. Boven kiezen we weer voor rechts, de rest van de weg gaat goed het is veel bergafwaarts dus we hoeven hele stukken niet te trappen dat is wel ff fijn. Het begint weer drukker op de weg te worden en we komen weer uit op de kruising waar we Hetty hebben achter gelaten!

Na het nodige onderhandel werk zitten we in de taxi terug naar Sanur. De taxi chauffeur oefent graag zijn engels dus begint hele verhalen. “I can see your inner beauty miss Joyce” Hij begint met vertellen dat je mensen kunt lezen hoe ze zijn, doormiddel van hun gelaatstrekken en we krijgen allemaal te horen wat hij ziet en dat van mij is erg uitgebreid. Kort samen gevat zijn mij 2 belangrijke lessen. Dat ik een goede intuïtie heb, dat ziet hij aan mijn neus. Ik hoef alleen maar goed te ruiken en dan mijn neus/intuïtie te volgen! Dan komt het zeker goed. Dank je wel meneer ik zal het onthouden en deze tip meenemen in mijn reis als ik het even niet meer weet, gewoon even goed ruiken. Het 2e punt waar hij mij voor waarschuwt, omdat ik fysiek zo mooi ben moet ik uit kijken dat mannen ook mijn innerlijke schoonheid zien. Veel mannen zullen af komen op mijn fysieke schoonheid waardoor ze mijn innerlijke schoonheid niet zien, dat is een val kuil omdat ze dan ook weer makkelijk bij je weg gaan. Dus zorg dat een man je inner beauty ziet! Ik denk dat deze man een goed punt heeft, dus ook deze wijze woorden zal ik in mijn achterhoofd houden tijdens mijn “levens reis” de ware liefde te vinden :)

We staan vroeg op om met zijn vieren met onze gehuurde auto naar Jimbaran te rijden. Ray moet daar iets regelen voor zijn visum naar Nederland en zet ons af bij het super mooie lange strand van Jimbaran. Heb je wel eens krabbe(tjes) geobserveerd? Ik word er helemaal blij van, wat zijn die beestjes leuk om te zien! Allemaal kleine gaatjes in het strand waar je mini krabbetjes in ziet weg duiken als je langs loopt, de patroontjes die ze op het strand achter laten is net kunst en de grotere zie je schuin rennend met hun lange snelle pootjes van land naar zee gaan.

Ray is terug en na de lunch aan het strand besluiten we nog wat met de auto van het land te zien. We rijden richting Pupuan, dit licht hoger en noordelijker het is een mooie groene omgeving met veel rijstvelden. Mooie groene omgeving betekent ook veel regen, dat hebben we dus ook. We blijven lekker droog in de auto zitten terwijl Ray ons langs de mooie natuur rijd. In gedachte verzonken kijk ik uit het raam… dit is wat ik mooi vind! Ik snap nu pas hoezo Willemijn Bali zo mooi vind. De stad is zo stad, dat is handig om dat je er alles heb, maar dit groen vind ik veel mooier en ik merk dat ik er rustig van wordt. Mocht ik ooit ergens anders gaan wonen dan in Nederland, dan moet het er in ieder geval groen zijn…

  • 08 Januari 2018 - 11:12

    Heiny Van Esseveld:

    O wat leuk je kunt ook nog schrijfster worden.Wat mooi is het daar.geniet maar fijn.

  • 08 Januari 2018 - 18:48

    Linet:

    Die taxichauffeur heeft gelijk! Niet meer vergeten nu!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 10 Dec. 2017
Verslag gelezen: 428
Totaal aantal bezoekers 35358

Voorgaande reizen:

27 December 2017 - 30 November -0001

Volg 't Hart!

Landen bezocht: