“ISAAC’S HOLE” - Reisverslag uit Newcastle, Australië van Joyce Hart - WaarBenJij.nu “ISAAC’S HOLE” - Reisverslag uit Newcastle, Australië van Joyce Hart - WaarBenJij.nu

“ISAAC’S HOLE”

Blijf op de hoogte en volg Joyce

13 Februari 2018 | Australië, Newcastle


We gaan vandaag naar Byron Bay en daar blijven we twee nachten. Als we morgen naar de kust gaan. Kijk ik of ik een middag kan werken op een mooi plekje. Ik zal zo even vragen of ze denken of dat daar ergens mogelijk is. Zo ja, dan is waarschijnlijk mijn probleem weer opgelost en kan ik weer met ze veder. En anders moet ik toch echt serieus nadenken om alleen veder te gaan, maar ik hoop het niet. Ik loop weer opgehelderd en met een oplossing terug naar de rest. Ik kan gewoon mijn ruime morgen nemen en ik besluit niet moeilijk te doen en gewoon bij Disha in die auto te gaan.
Als ik bij de rest aan kom vraagt Ruby aan Disha of ze ook mee doet in de roulatiesysteem, ze antwoord dat dat oké is dus stapt in Isaac’s auto, dat probleem is makkelijk opgelost :)

We rijden het centrum van Byron Bay in. Ik kijk goed naar de restaurantjes en ik denk dat ik wel een mooi werkplekje kan vinden hier. We parkeren bij ’t strand en lopen het strand op. Het is erg mooi hier! Ik wil eigelijk gelijk graag op zoek naar een mooi werkplekje dus overleg met Louis hoe laat ik uiterlijk bij de auto moet zijn voor het geval ik geen WiFi heb. Over 4 uur, als ik eerder ben kijk ik wel hier op ’t strand en anders zie ik jullie bij de auto. Ik loop van het strand af de winkelstraat in, ik loop langs een mooi plekje en ik zie op mijn telefoon dat Byron Bay gratis WiFi aan bied, dat is fijn! Ik besluit toch nog even door te lopen, maar vind niets wat er beter uitzag als de eerst plek die ik zag dus besluit terug te lopen. Gelukkig er is nog steeds plek! Ik ga zitten en laat de rest weten dat ik WiFi heb dus bereikbaar ben. Ik begin eerst op mijn mobiel met het versturen van wat berichten en na mijn lunch pak ik mijn laptop voor wat ander “werk”.
Over een half uur moet ik bij de auto zijn, dus tijd om af te ronden… *zucht*… Wat was dit fijn zeg, ff tijd voor mijzelf, buiten in een heerlijk restaurantje met lekker eten en goede koffie, wat wil een mens nog meer? :)

Louis en Disha zijn ziek omdat ze iets verkeerdst hebben gegeten. Omdat het niet echt beter wordt heeft Louis besloten naar huis te gaan. David, Ben en Cal brengen hem naar het vliegveld. Wij hebben een meiden auto met Isaac en gaan alvast naar de volgende bestemming.
We komen aan op de camping in Crescent head. Wouw het licht direct aan het strand!! We zetten onze tenten op en gaan naar het strand. Ik zit met Isaac en Disha als Isaac besluit een diep gat te graven, hij loopt weg en komt terug met een schep en begint met graven. Ik ben ondertussen met een handettering cadeautje bezig voor iedereen in de groep. Disha geeft het gat een naam, door aan de buitenkant een stukje mooi glad te maken en daar de tekst in te schrijven; “ISAAC’S HOLE, please enter from behind”
Isaac maakt er een hoop werk van het is een groot, diep rond gat en er komen 4 zit plekjes in. Als hij klaar is, mogen Disha, Ruby en ik in Isaac’s hole komen. Zo blij als je kan zijn met een van zand gemaakt zitje! :) Dan komt de rest, die passen er niet bij dus wordt er besloten een groter gat te graven. Uiteindelijk word het een mega groot gat met een bank waar iedereen met gemak in past, uitnodigt voor veel grapjes over “Isaac’s hole” en veel bewondering krijgt van voorbijgangers.

Ik kom met Isaac, Cal en Ben aan bij het huis van een kennis van Isaac. Ruby is met de trein alvast naar Sydney en Disha en David zijn nog wat langer in Foster gebleven en komen later vandaag hier heen. Kelly doet open, ze is enthousiast ons te zien en laat ons het huis zien. Het is een super mooi groot en strak huis. Er is een logeer kamer met twee matrassen en twee kinderkamers waar een tweepersoons bed in staan dus er is slaapplek voor iedereen. Het huis is gelegen bij een groot golf trein met van alles, gym, zwembad, spa enz. Kelly gaat aan het werk en wij pakken de golfkar naar t zwembad. Haha alleen al in zo’n golfkarretje zitten is al een beleving!

Als Isaac met Kelly’s man naar zijn auto en de trailer gaat kijken, blijkt één van de wielen, van de trailer, los te zitten. Wat een geluk dat die er niet afgevallen is tijdens het reiden zeg. Omdat maken duurder is dan de trailer heeft gekost besluiten we zonder trailer veder te gaan. Wat banken plat in de auto’s en dan moet het net passen allemaal.

Na het eten gaan Ben, Disha, David, Cal en ik naar een kroeg in de buurt. Er wordt altijd een kroeg met pool tafel gezocht, ik ben geen groot pooler maar vind het eigenlijk wel leuk. De kroegen waar we komen, stellen op zichzelf vaak niet zo veel voor en zo heb je altijd iets te doen.
Als terug komen ligt het hele gezin al te slapen. Omdat het de goedkoopste optie is, gaan Ben en Isaac op illegale missie om de trailer ergens te dumpen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 10 Dec. 2017
Verslag gelezen: 406
Totaal aantal bezoekers 35320

Voorgaande reizen:

27 December 2017 - 30 November -0001

Volg 't Hart!

Landen bezocht: